Subscribe to Sindikacija

Ką naudojate savo autoserviso administravimui?

  • Nieko?
  • Pildote viską ant popieriaus?
  • Naudojate Excel'į?
  • O gal buhalterinę programą?

 
Vadinasi atėjo laikas visa tai pakeisti...

Watch Atsisiųsti Buy

Nauda vadybininkui

Prieiga prie išorinių duomenų

Duomenų paieškai naudojami išoriniai duomenų šaltiniai suteikia galimybę rasti reikiamą informaciją ir eliminuoti klaidas užsakant detales, automobilius, ar paslaugas. Autoserviso administravimo sistema „autoservisas2008 v2“ leidžia prijungti prie jos išorines programas. Galima sujungti autoserviso administravimo sistemą „autoservisas2008 v2“ su kitomis Jūsų versle naudojamomis programomis (atsarginių dalių katalogais, gamintojų sistemomis ir t.t.). Pvz.: teisingos veiksmų atlikimo sekos aprašymas atliekant remonto darbus yra labai svarbi informacija. Šią informaciją galima rasti elektroniniuose duomenų žinynuose bei jos panaudojimas pildant paslaugų užsakymą, paspartina darbų atlikimą ir padeda išlaikyti aukštą darbų atlikimo kokybę.

Visų autoservisų (su viešinamais sandėliais) detalės

Visų autoservisų (su viešinamais sandėliais) detalės

 

Užsakymų vykdymo eigos stebėjimas

Užsakymų vykdymo eigos stebėjimas, suteikia galimybę efektyviau dirbti su klientais. Tai leidžia operatyviau priimti užsakymus, aptarnauti klientus, stebėti visą užsakymo vykdymo ciklą. Autoserviso administravimo sistemoje "autoservisas2008" yra efektyviau planuojami ir skirstomi darbai, nes ataskaitose galima matyti, iš kurio tiekėjo prekės perkamos dažniausiai, su kuriuo tiekėju labiausiai naudinga dirbti, o kurių galima atsisakyti, galima matyti, koks yra prekių pardavimo sezoniškumas ir pagal tai iš anksto planuoti pirkimus. Jei prekių pirkimus vykdo keli vadybininkai, išvengiama nesusipratimų užsakant prekes, nes visi pirkimų vadybininkai gali matyti, kada, kas, kokį užsakymą pateikė ir kuriam iš tiekėjų. Be to, detalės užsakymo būsenos informacija suteikia galimybę informuoti klientą apie užsakymo įvykdymo laiką, tokiu būdu taupomas kliento laikas.

Automatiniai dokumentų formavimo procesai - greitas kliento aptarnavimnas

Automatizuoti dokumentų formavimo procesai, kritinėse, vykdymo trukmės požiūriu situacijose, paspartina užduočių įvykdymą, eliminuojant klaidas dėl netinkamos informacijos panaudojimo, rankiniu būdu formuojant dokumentus. Automatinis sąskaitų – faktūrų formavimas, pagal kliento užsakymą ir prekių priėmimo aktą, leidžia iš užsakymo ar prekių priėmimo lango, iškart suformuoti sąskaitas, į kurias autoserviso administravimo sistema „autoservisas2008 v2“ perkelia visą, su užsakymu susijusią, informaciją. Automatinis dienos kasos nurašymo formavimas pagal užsakymus, kurie buvo apmokėti grynais pinigais, leidžia suformuoti ir susieti dokumentą, nenaudojant rankinio dokumento formavimo bei didelių kiekių informacijos. Pvz.: iš detalių užsakymo peržiūros lango dalies „Apskaita“ vieno mygtuko paspaudimu yra suformuojama sąskaita, į kurią perkeliama informacija, apie detalės pardavėją, pirkėją, apskaitos informaciją. Patvirtinus suformuotą dokumentą galima jį iškart atspausdinti klientui. Autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“ lieka susieto dokumento įrašas ir sąskaita, su užsakymo informacija.

Dokumentų generavimas (su visais duomenimis) mygtuko paspaudimu

Dokumentų generavimas (su visais duomenimis) mygtuko paspaudimu