Subscribe to Sindikacija

autoservisas2008

  • Realizavimo užsakymai
  • Grafinis remontų tvarkaraštis
  • Pirkimo ir pardavimo sąskaitos
  • Automobilių remontų istorija
  • Realus ir buhalterinis sandėlis
  • Detalių analogų sistema
  • Darbas vietiniame tinkle ir internete
  • Mažiems, vidutiniams ir dideliems autoservisams
  • Ir daug daugiau!
Watch Atsisiųsti Buy

Nauda sandėlininkui

Naudojantis autoserviso administravimo sistema „autoservisas2008 v2“ sudėtingas sandėlio valdymo procesas tampa labai patogus ir lengvas.

Autoserviso administravimo sistema „autoservisas2008 v2“ leidžia matyti prekių likutį sandėlyje realiu laiku (to nėra buhalterinės apskaitos programose), tai reiškia, kad autoserviso administravimo sistemos „autoservisas2008 v2“ pagalba sandėlininkas gali žinoti, kokios detalės reikalingos užsakymui yra sandėlyje, o kurias reikia užsakyti iš tiekėjo. Sandėlininkas turi galimybę rengti sandėlio būklės ataskaitas, filtruoti sandėlyje esančias prekes pagal pasirinktus kriterijus. Autoserviso administravimo sistemos „autoservisas2008 v2“ vartotojas gali kurti sandėlius, sandėliavimo vietas, pagal savo poreikius, pasinaudodamas programos įrankiais. Autoserviso administravimo sistema „autoservisas2008 v2“ leidžia susikurti neribotą kiekį sandėlių, sandėliavimo vietų, lentynų. Tikslus prekių kiekio ir tikslios sandėliavimo vietos žinojimas eliminuoja nuostolius, dėl prarastos prekės ar nesąžiningų darbuotojų veiksmų. Pvz.: užsakyta detalė į konkrečią sandėliavimo vietą patalpinama jos priėmimo metu, autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“, užfiksuojant jos konkrečią sandėliavimo vietą. Sandėliavimo vietos pakeitimas yra dokumentuojamas procesas, todėl autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“ pasiekiama visa informacija, susijusi su prekės judėjimu. Vartotojas, bet kuriuo metu, gali sužinoti tikslią detalės buvimo vietą. Akivaizdu, kad naudojant autoserviso administravimo sistemą "autoservisas2008" efektyviau planuojami užsakymų vykdymo terminai, nes matoma, kokie prekių likučiai yra sandėlyje, kada daryti užsakymai tiekėjams (jei dirbama su tiekėjais).

Priėmimo aktas - priimtų detalių ir jų sandėliavimo patvirtinimas

Priėmimo aktas - priimtų detalių ir jų sandėliavimo patvirtinimas

 

Moderni prekių žymėjimo sistema – vieninga informacija ir laiko ekonomija

Brūkšniniai kodai yra vienas populiariausių prekių žymėjimo būdų, skirtų vesti vieningą apskaitą ir taupyti laiką. Prekių brūkšninių kodų naudojimas, autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“, realizuotas visuose prekių paieškos, naujos prekės įvedimo, prekių priėmimo, realizacijos procesuose. Pagal nuskaitytą prekės brūkšninį kodą, autoserviso administravimo sistema „autoservisas2008 v2“, atlieka konkrečios prekės paiešką, o nesant informacijos apie nuskaitytą prekės brūkšninį kodą, suteikiama galimybė šį brūkšninį kodą atspausdinti ir susieti su konkrečia preke. Tokiu būdu, autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“ galima naudoti ne tik kitose sistemose suformuotus brūkšninius kodus, bet ir susikurti savo. Pvz.: gavus naują prekę yra nuskaitomas ant prekės esantis gamintojo brūkšninis kodas, kuris autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“ susiejamas su konkrečia preke. Vėliau bus galima naudoti šį brūkšninį kodą autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“ ir rasti su preke susijusią visą informaciją.

Brūkšninio kodo spausdinimas

Brūkšninio kodo spausdinimas

 

Žymėjimo sistemos panaudojimas sandėliavimo vietų identifikavimui - taupomas laikas vykdant sandėlyje esančių prekių paiešką

Brūkšninio kodo naudojimas tvarkant sandėliavimo vietas, leidžia greitai rasti reikiamą detalę ar sandėliavimo vietą. Autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“ realizuota galimybė naudoti vieningą sandėliavimo vietų žymėjimo tvarką, naudojant brūkšninius kodus. Autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“ pagal sandėliavimo vietos kodą automatiškai sukuriamas ir atspausdinamas brūkšninis kodas – kodo panaudojimas paspartina darbą ieškant informacijos sistemoje. Pvz.: sandėlininkas dirbdamas brūkšniniais kodais sužymėtame sandėlyje, gali greitai, autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“, rasti visą informaciją, susijusią su sandėliavimo vieta – kokiam klientui užsakyta prekė yra laikoma šioje sandėliavimo vietoje, ar yra daugiau tokių prekių, ar visi dokumentai susiję su prekės realizavimu yra suformuoti ir dar daug kitos su preke susijusios informacijos.