Subscribe to Sindikacija

autoservisas2008

  • Realizavimo užsakymai
  • Grafinis remontų tvarkaraštis
  • Pirkimo ir pardavimo sąskaitos
  • Automobilių remontų istorija
  • Realus ir buhalterinis sandėlis
  • Detalių analogų sistema
  • Darbas vietiniame tinkle ir internete
  • Mažiems, vidutiniams ir dideliems autoservisams
  • Ir daug daugiau!
Watch Atsisiųsti Buy

Nauda klientui

Greitas aptarnavimas

Autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“ visi veiksmai, su tiesioginiu klientų aptarnavimu, yra atliekami labai greitai. Visa informacija, vykdant užsakymų pildymą, yra pasirenkama naudojantis vartotojo valdoma paieška – pasirinkti duomenys įkeliami į užsakymą. Įvedant naujus duomenis, autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“, suteikiama galimybė panaudoti jau įvestus į sistemą duomenis. Pvz.: pildant užregistruoto kliento užsakymą, kliento duomenų paieška yra galima pagal: vardą, pavardę/įmonės pavadinimą, asmens kodą/įmonės kodą arba identifikavimo kortelę. Duomenų paieška yra galima net pagal duomenų fragmentą. Jei klientas naujas tai įvedinėjant jo duomenis, galima pasinaudoti autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“ esančiu veiklų aprašymu, bankų informacija, tokiu būdu sutrumpėja laiko kaštai reikalingi kliento informacijai užpildyti.

Kliento identifikavimas magnetine kortele

Kliento identifikavimas magnetine kortele

 

Lankstus laiko planavimas

Autoserviso administravimo sistema „autoservisas2008 v2“ suteikia privalumų, susijusių su užduočių vykdymo laiko valdymu. Formuojant paslaugų užsakymus, paslaugų specifikacijose yra nurodoma paslaugos atlikimo trukmė. Todėl, užsakymo pildymo metu klientas gali žinoti kiek užtruks paslaugos teikimas ir susiplanuoti savo laiką. Klientas turi galimybę iš anksto užsakydamas paslaugas rezervuoti laiką.

Kokybiškos paslaugos

Autoserviso administravimo sistema „autoservisas2008 v2“ kaupia visą, su verslo procesais susijusią, informaciją. Ši informacija tiesiogiai įtakoja kokybiškų paslaugų atlikimą laiku. Automobilio remonto istorija ir pakeistų detalių sąrašas, suteikia galimybę prognozuoti gedimus ir laiku vykdyti jų profilaktiką. Pvz.: kliento automobilyje yra periodiškai keičiama alyva ir kiti technologiniai skysčiai. Vienoms apžiūroms svarbus parametras yra rida, kitoms – automobilio amžius. Visa ši informacija yra kaupiama autoserviso administravimo sistemoje „autoservisas2008 v2“ ir leidžia planuoti laiku atliekamus automobilių remonto darbus.